Range Rover Velar gelanceerd in New York met live optreden van Ellie Goulding

12 APRIL 2017, BEESD
De Range Rover Velar beleefde een spectaculair debuut in de Verenigde Staten. Onder meer dankzij een exclusief live optreden van de Britse singer-songwriter Ellie Goulding in New York, nog altijd de belangrijkste markt voor Range Rover. Voorafgaand aan de New York International Auto Show (14 tot 23 april) gaat op donderdag 13 april een Range Rover Velar onder de hamer tijdens een veiling voor het East Side House Settlement. De complete opbrengst gaat naar deze non-profit organisatie die educatie en sociale diensten aanbiedt in de wijk The Bronx en in Noord-Manhattan.

Ellie Goulding is de eerste persoon die in de nieuwe Range Rover Velar heeft gereden. Haar optreden van de tophit ‘Love Me Like You Do’ vormde de opening van de Velar-show en was live te volgen op haar Facebook-pagina. Ellie vertelt: “I have always been a big Range Rover fan and it was a pleasure to be a part of its launch here in the US. Even more rewarding to be supporting a local charity that improves over 10,000 lives every year in one of my favourite cities.”

De koper van de nieuwe Range Rover Velar die Land Rover op 13 april voor het goede doel veilt in het Jacob Javits Center in New York, is ook een van de eerste klanten ter wereld die een nieuwe Velar kan rijden. Land Rover positioneert de nieuwe Range Rover Velar tussen de Range Rover Evoque en Range Rover Sport in. De Range Rover Velar is per direct te bestellen vanaf € 73.800,-.

Meer informatie over de Range Rover Velar vindt u hier.