Land Rover en iCandy introduceren All-Terrain-wandelwagen

14 SEPTEMBER 2017, BEESD
Land Rover en iCandy hebben een wandelwagen voor avontuurlijke gezinnen geïntroduceerd: de iCandy for Land Rover Peach All-Terrain Special Edition.

De eerste vierwielige iCandy All-Terrain-wandelwagen is een eerbetoon aan de uiteenlopende kwaliteiten van Land Rover. Het ontwerp van de wandelwagen combineert het hoogwaardige design, de technische innovatie en de bouwkwaliteit van twee zeer succesvolle Britse merken. Zowel de stijl als de functionaliteit van Land Rovers vierwielaangedreven auto’s en iCandy’s wandelwagens is direct te herkennen.

De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain Special Edition wordt vervaardigd door echte vakmensen. De wandelwagen heeft designkenmerken van Land Rover. Het uit duizenden herkenbare patroon van de Land Rover-grille komt terug in de stof van de kap. Het verfijnde stikwerk in de zitting komt overeen met dat in de Land Rover. Daarmee is de wandelwagen een regelrechte blikvanger. De bijbehorende unieke rugzak past feilloos in de mand van de wandelwagen – een extra praktisch element voor avontuurlijke ouders.

Lindsay Weaver, Merchandising and Lisencing Director van Jaguar Land Rover, vertelt: ‘We are excited to be collaborating with such a great British brand. A perfect combination of design and functionality, the striking iCandy for Land Rover Special Edition pushchair will offer a unique opportunity to experience the essence of the Land Rover brand at first hand; both in terms of functionality and style.’

Bradley Appel, Joint CEO van iCandy, zegt: ‘The opportunity for iCandy to work alongside Land Rover is one that represents a natural fit for both British brands. The iCandy for Land Rover Peach All-Terrain is a true labour of love between both iconic brands with 154 years combined manufacturing and design pedigree. Every aspect of the pushchair has been meticulously considered, with the attention to detail astounding, and the smooth all terrain ride unlike anything currently on the market. Becoming the first nursery brand to launch a pushchair at the Frankfurt Motor Show is a great honour, and we are sure parents will love the adventure potential of this exciting collaborative partnership.’

De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain Special Edition is de eerste wandelwagen die wordt geïntroduceerd op de internationale autoshow van Frankfurt (IAA). Daarna is hij het middelpunt van de belangstelling op de vakbeurs Kind und Jugend in Keulen.

De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain Special Edition-wandelwagen is verkrijgbaar in winkels en online bij iCandy en Jaguar Land Rover vanaf het voorjaar van 2018: Klik hier. De prijs van de wandelwagen wordt later bekendgemaakt.

Over iCandy
iCandy is een Brits familiebedrijf dat is opgericht in 1933. Het bedrijf ontwikkelt en fabriceert wandelwagens met een unieke stijl en praktische, doordachte details. In 2016 ontving iCandy van de Britse koningin de Queen’s Award for Enterprise in International Trade. iCandy ondersteunt het bekende Londense kinderziekenhuis in Great Ormond Street. www.icandyworld.com