266575 3 knapste modellen van groot brittannie aangekomen in californie 763c31 large 1512056188

Knapste modellen van Groot-Brittannië aangekomen in Californië

Jaguars nieuwste model, de E-PACE, kwam deze week voor de Los Angeles Auto Show aan in Los Angeles, samen met het beroemde Britse model David Gandy.

David Gandy is een van de bekendste mannelijke modellen van Groot-Brittannië – mede dankzij zijn nu al tien jaar voortdurende samenwerking met het Italiaanse modehuis Dolce & Gabbana. Samen met Jaguars nieuwste SUV, de E-PACE, en de iconische E-type werd Gandy in het drooggevallen Californische meer El Mirage gefotografeerd. De shoot was voor de cover en een redactioneel stuk in een exclusief Amerikaans lifestyle-blad voor mannen.

Gandy is ook in Los Angeles omdat hij onlangs Jaguar Classic heeft gevraagd om voor hem een klassieke Jaguar XK120 te vinden. Nu die gevonden is en door Gandy goedgekeurd, zal het team van experts van Jaguar Land Rover Classic Works in het Verenigd Koninkrijk de XK120 een Reborn-restauratie laten ondergaan. Het merk introduceerde het Reborn-programma eerder dit jaar voor de originele Range Rover, de Land Rover Series I en de Jaguar E-type. Het programma is met groot enthousiasme ontvangen.

Jaguar Land Rover Classic streeft ernaar de allerbeste auto's, service en onderhoud, originele onderdelen en onvergetelijke ervaringen te bieden aan eigenaren van klassieke Jaguars en Land Rovers. David Gandy bezit al tien jaar een Jaguar en is een echte fan van het merk.

Biografie David Gandy

David Gandy is een Brits model, schrijver, autoliefhebber, filantroop, ontwerper en regisseur. Hij werd onlangs aangekondigd als de ‘kleermakersambassadeur’ voor M&S en heeft een belangrijke rol gespeeld bij het ontwikkelen van een online kleermakers-hub. Daarmee krijgen de klanten van de winkel stijlinspiratie en advies over manieren om een pak te stylen en te dragen. Gandy maakt al meer dan tien jaar deel uit van de Dolce & Gabbana-modefamilie en speelt de hoofdrol in verschillende campagnes. Ook schrijft hij zijn eigen blogs voor Vogue en is hij autorecensent voor het Britse magazine GQ.

Bekijk de film van de opnames op de bodem van El Mirage.