282855 01 carpe all inclusive auto abonnement 029b0a original 1528884629

Abonnement op Jaguar of Land Rover voor kilometervreters

Carpe is een nieuw, all-inclusive auto-abonnement dat klanten zorgeloos toegang biedt tot gloednieuwe Jaguars en Land Rovers.

Deze abonnementsdienst van InMotion is gericht op inwoners van het Verenigd Koninkrijk die veel kilometers maken en veel tijd in de auto doorbrengen. Gegadigden kunnen zich meteen abonneren en de komende twaalf maanden in een gloednieuwe Jaguar of Land Rover rijden zonder aanbetaling. Carpe biedt abonnees de mogelijkheid om elk jaar een nieuwe auto uit te kiezen die ook volledig naar wens van de klant kan worden uitgerust. De auto, de afleveringskosten, het onderhoud, de verzekering en hulp bij onverhoopte pech onderweg zijn allemaal inbegrepen in het all-inclusive pakket zonder kilometerbeperking.

Sebastian Peck, Managing Director, InMotion Ventures, zegt: “We know there is appetite for unlimited motoring packages and demand is growing rapidly for subscription services that better meet individual needs. For people who love driving premium vehicles but are tired of inflexible contracts, a subscription to Carpe is the solution. We aim to give our customers as much flexibility, freedom and choice as we can. We are excited to see Carpe come to market”.

Carpe wil op basis van feedback van zijn abonnees het aanbod van gepersonaliseerde diensten verder uitbreiden in het Verenigd Koninkrijk. Meer informatie is te vinden op www.carpedrive.com.

Over InMotion

Bij InMotion wordt de toekomst van mobiliteit, vervoer en reizen opnieuw vormgegeven. Ondersteund door Jaguar Land Rover investeert InMotion in en werkt het aan innovaties die de manier waarop we ons verplaatsen veranderen. InMotions participatiemaatschappij investeert in snelgroeiende bedrijven in de mobiliteits-, transport-, reis- en digitale lifestylesectoren en investeert wereldwijd in start-ups in elke ontwikkelingsfase.

InMotions mobiliteitsdienstenafdeling ontwikkelt innovatieve en premium oplossingen in de mobiliteits-, transport- en reissectoren en werkt samen met Jaguar Land Rover.

Meer informatie over InMotion is te vinden in inmotionventures.com