284569 jaguar land rover past haar dealernetwerk aan in hilversum 62e6d5 large 1530878705

Jaguar Land Rover past haar dealernetwerk aan in Hilversum

Jaguar Land Rover past haar dealernetwerk aan in Hilversum. De wijzigingen in het dealernetwerk zijn het directe gevolg van de wereldwijde Dual Brand strategie van Jaguar Land Rover om haar premium merken beide onder één dak aan te bieden.

Per 1 augustus neemt Kroymans het bedrijf ACS Hilversum over. Na de overname zal de vestiging verder gaan onder de naam ACS-Kroymans.

ACS Hilversum was officieel Jaguar Land Rover dealer en al jaren het vertrouwde gezicht in de regio Hilversum. De huidige General Manager van ACS Hilversum, René Serry onderschrijft de krachtenbundeling: “Ik ben verheugd te kunnen melden dat we ons bedrijf aan Kroymans kunnen overdragen; ik weet zeker dat ons geweldige team in goede handen is. En onze klanten blijven verzekerd van de service en klantgerichtheid die men gewend is, temeer omdat het volledige team zal blijven.”

Sander van den Bey, General Manager van Kroymans: “Wij zijn zeer verheugd met deze belangrijke stap voorwaarts. Onze jarenlange verbintenis met Jaguar wordt nu aangevuld met Land Rover. Het bundelen van deze krachten vormt een solide basis voor onze positie in ’t Gooi en stelt ons nog beter in staat onze klanten en relaties van dienst te zijn.”