Jaguar bestverkochte automerk in december 2018

December 2018 was voor Jaguar in Nederland een uiterst succesvolle maand. Mede dankzij de zeer populaire Jaguar I-PACE zette het merk de afgelopen maand maar liefst 2.651 nieuwe auto’s op kenteken. In heel 2018 verkocht Jaguar in totaal 4.626 nieuwe auto’s in Nederland.

Dankzij die 2.651 kentekenregistraties bereikte het Britse merk in december een marktaandeel van 13,24 % van de Nederlandse markt. In heel 2018 liet Jaguar maar liefst 4.626 nieuwe auto’s registreren, een absoluut record!

I-PACE 3.495 keer geregistreerd

De volledig elektrisch aangedreven Jaguar I-PACE had een groot aandeel in het succes. De eerste elektrische SUV van het Britse merk beleefde zijn debuut in de zomer van 2018. Dankzij de krachtige elektrische aandrijflijn en het kenmerkende Jaguar-design vond de I-PACE in 2018 maar liefst 3.495 kopers.

Ook in 2019 aantrekkelijk

De Jaguar I-PACE is met zijn aansprekende design en krachtige prestaties bijzonder aantrekkelijk. Ook het 90 kWh sterke accupakket, de 696 Nm koppel en All Wheel Drive zijn overtuigende kwaliteiten van de I-PACE. De Jaguar I-PACE is door het crashtestinstituut Euro NCAP ook bekroond met vijf sterren. Daarmee behoort de Jaguar I-PACE tot de veiligste auto’s die op de markt verkrijgbaar zijn.

De volledig elektrische SUV van Jaguar is ook zeer aantrekkelijk voor de zakelijk rijder, dankzij het ook in 2019 gunstige bijtellingsklimaat voor elektrische auto’s. Er is al een Jaguar I-PACE vanaf € 80.330,-.