'Want to' van Dua Lipa en Jaguar meest geremixte nummer aller tijden

Zangeres Dua Lipa deelde spannend nieuws op haar Instagram-pagina. Het nummer ‘Want To’ (Pace remix) dat de Britse zangeres samen met Jaguar creëerde, is het meest geremixte nummer aller tijden. Er zijn maar liefst 80.000 remixes gemaakt. In totaal waagden mensen uit 149 landen zich aan de populaire track.

Het nummer ‘Want To’ (Pace remix) komt voort uit de innovatieve samenwerking tussen Dua Lipa en Jaguar. De succesvolle zangeres is ambassadrice van de Jaguar I-PACE en het nummer werd met behulp van speciaal door Jaguar ontwikkelde software gecomponeerd. De software gebruikte gegevens van haar rijgedrag om een remix van het nummer te produceren. Dua Lipa moedigde haar fans aan om het nummer te bewerken.

Innovatieve remixsoftware van Jaguar

De afgelopen vier maanden konden fans via een speciale app met het nummer aan de slag. De applicatie maakte daarbij gebruik van de Spotify luistergeschiedenis van de gebruiker. Vervolgens kon diegene met de innovatieve remixsoftware van Jaguar het nummer van Dua Lipa bewerken. Met de software zijn meer dan een miljoen verschillende remixen te maken. De gebruikers konden kiezen uit verschillende tempo’s en diverse genres.

Remix gemaakt door rijstijl

Dua Lipa maakte haar eigen mix van het nummer in haar Jaguar I-PACE. Daarbij registreerden slimme sensoren de rijstijl van de Britse zangeres. De hoeveelheid gebruikte elektrische energie en haar manier van accelereren en afremmen hadden allemaal invloed op het nummer ‘Want To’ (Pace remix). De uiteindelijke versie van het nummer verscheen op het album ‘Dua Lipa The Complete Collection’.