305762 header persportaal 7e73b8 large 1551887762

Jaguar viert Internationale Vrouwendag met campagne #SheDidIt

Met de campagne #SheDidIt zet Jaguar de carrière van vrouwen in de auto-industrie in de schijnwerpers. Jaguar lanceert de campagnevideo, die het verhaal van dertien vrouwelijke Jaguar-medewerkers vertelt, vandaag op Internationale Vrouwendag.

De video toont steeds een ander stadium van de productie van een Jaguar, van het ontwerp, via de ontwikkeling en de testfase tot aan de verkoop aan de klant. De functies die in de video aan de orde komen, worden vervuld door vrouwen. Jaguar wil graag een personeelsbestand dat net zo divers is als het klantenbestand.

Fiona Pargeter, Customer Experience Director bij Jaguar Land Rover, zegt: "We have trebled the number of women in management roles and we outperform the national average threefold in the recruitment of female engineering apprentices. Our film showcases that more and more females are enjoying rewarding careers in automotive." Met de video hoopt Jaguar de volgende generatie getalenteerde vrouwen te inspireren voor een carrière in de auto-industrie.

Gezinsvriendelijk personeelsbeleid Jaguar Land Rover is trots op zijn gezinsvriendelijke personeelsbeleid. Dit beleid bestaat uit royale en uitgebreide regelingen voor zwangerschaps- en vaderschapsverlof, ten minste 25 vakantiedagen per jaar, een concurrerende pensioensregeling en flexibele werkregelingen.

Bekijk de video hier.