308524 01 rr evq 20my dynamic nd 221118 02 f932b6 original 1554278243

Nieuwe Range Rover Evoque Hello Edition nu bij de dealer

De nieuwe Range Rover Evoque is bij de Nederlandse dealers gearriveerd. Klanten kunnen kiezen voor een extra rijk uitgeruste welkomstversie, de Evoque Hello Edition, die slechts tijdelijk leverbaar is. Het introductievoordeel kan oplopen tot € 13.981,-.

De nieuwe Range Rover Evoque is een verfijnde evolutie van het origineel. Het coupéachtige design met de aflopende daklijn is behouden, terwijl de praktische bruikbaarheid verder is vergroot. De premium SUV biedt vanaf de introductie keuze uit efficiënte mild-hybride aandrijflijnen.

Rijk uitgerust

Als Hello Edition is de nieuwe Range Rover Evoque extra rijk uitgerust. Deze speciale uitvoering is specifiek op de Nederlandse consument toegespitst en naar wens toe te passen op het uitrustingsniveau S en de sportieve uitvoering R-Dynamic.

De Evoque Hello Edition is voorzien van LED-mistlampen aan de voorzijde, een elektrisch bedienbare achterklep, tienvoudig verstelbare voorstoelen met stoelverwarming, een met leder bekleed stuurwiel, stijlvolle hemelbekleding in ‘Ebony Morzine’ en het 380 wat sterke Meridian-audiosysteem met tien luidsprekers en een subwoofer. De motorisering D150 is voorzien van een extra grote brandstoftank.

De uitrusting wordt aangevuld met een glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel, premium LED-koplampen en het Touch Pro Duo-infotainmentsysteem als de klant kiest voor de Evoque Hello Edition R-Dynamic. Ook het Cold Climate Convenience Pack is inbegrepen. Dit pakket bevat een verwarmbare voorruit, verwarmbare hogedruk-ruitensproeiers en stuurwielverwarming.

Concurrerend geprijsd

Prijzen van de Range Rover Evoque Hello Edition zijn zeer concurrerend. De Hello Edition is er vanaf

€ 61.990,-, waarbij geen prijsverschil bestaat tussen de D150- en P200-motorisering. Afhankelijk van de motorisering en uitvoering bedraagt het introductievoordeel € 9.325,- tot maximaal € 13.981,-.

De nieuwe Range Rover Evoque staat nu bij de Jaguar Land Rover-dealers en is leverbaar vanaf

€ 56.400,-.