309019 land rover the out 00 d40aa1 large 1554794150

Op avontuur: ‘THE OUT’ verhuurt Land Rover Discovery Sport HSE

De nieuwe premium autoverhuurder THE OUT biedt inwoners van Londen via een speciale app de mogelijkheid om spontaan met een exclusieve Land Rover Discovery Sport HSE op avontuur te gaan.

THE OUT maakt het mogelijk om met een gehuurde Land Rover Discovery Sport HSE de drukte van Londen te ontvluchten. Klanten kunnen via een iOS-app snel en eenvoudig de auto thuis of op kantoor laten bezorgen voor een dag of een weekend op avontuur te gaan.

Uit studies blijkt dat 52% van de mensen zijn geld liever uitgeeft aan ervaringen die blijvende herinneringen worden dan aan materiële bezittingen. Daarom is The OUT de perfecte partner voor wie spontaan op avontuur wil gaan. Klanten kunnen rekenen op een Land Rover Discovery Sport HSE en uitstekende dienstverlening.

Overtreffende trap van autoverhuur

THE OUT overtreft alle traditionele autoverhuurders met het aanbod van de Land Rover Discovery Sport HSE, die wordt afgeleverd aan huis of op het werk. De tarieven zijn helder: een uitgebreide verzekering, alle gereden kilometers, eventuele kinderzitjes of een extra bestuurder en zelfs de eventuele kosten van tolwegen zijn inbegrepen. Voor een tarief van 295 Britse pond* per weekend levert THE OUT de auto overal in Londen af, inclusief de luchthavens van de stad.

Sebastian Peck, Managing Director van InMotion Ventures, vertelt: “We looked at every step of the car rental journey, to create a seamless experience that will delight our users. Our customers work hard and play hard, and now more than ever they are finding happiness and expressing their individuality through the very best in high-end experiences. We believe THE OUT is the ultimate travel companion, from the moment a customer opens the app all the way through to their next enviable destination.”

Over InMotion

THE OUT is de nieuwste mobiliteitsdienst van InMotion, de investeringsmaatschappij van Jaguar Land Rover. InMotion investeert in de toekomst van mobiliteit. Als onderdeel van Jaguar Land Rover ondersteunt het innovatieve ondernemers die de manier waarop we reizen, willen veranderen. InMotion investeert in technologie-startups die stedelijke mobiliteit vernieuwen, buitensportactiviteiten stimuleren en unieke reiservaringen aanbieden. InMotion is gevestigd in Londen, maar wereldwijd actief.

Studio 107, InMotions aanbieder van mobiliteitsdiensten, werkt nauw samen met Jaguar Land Rover aan de ontwikkeling van nieuwe diensten voor stedelijke mobiliteit. De naam Studio 107 verwijst naar de 107%-regel in de Formule 1: coureurs die zich niet binnen 107% van de snelste tijd kunnen kwalificeren, mogen niet starten. Het doel van Studio 107 is om de beste ideeën te selecteren en die te ontwikkelen tot winstgevende bedrijven.

Meer over InMotion is te vinden op www.inmotionventures.com.

*195 pond voor de eerste dag van de huurperiode en 100 pond voor elke volgende dag. Meer informatie op www.theout.com.