324212 00 i pace wcoty wcdoty wgc fd120e large 1563276788

Jaguar I-PACE tijdelijk extra aantrekkelijk als Business Edition

Beesd, 22 juli 2019 – Jaguar presenteert de I-PACE Business Edition. Die onderscheidt zich door een rijke standaarduitrusting en scherpe leasemogelijkheden. Een Eneco-laadpunt is bij het operational of financial leasetarief inbegrepen.

Na zijn introductie in 2018 werd de Jaguar I-PACE overladen met prijzen. De eerste volledig elektrische Jaguar werd onder meer verkozen tot Auto van het Jaar 2019. Tot nu toe wist de Jaguar I-PACE meer dan 55 internationale prijzen in de wacht te slepen. Het veiligheidsinstituut Euro NCAP is lovend over de geavanceerde veiligheidstechnologieën. De volledig elektrische SUV heeft tijdens crashtests de maximale score van vijf sterren behaald.

I-PACE Business Edition

Jaguar zet het succes van de I-PACE nu voort met de aantrekkelijke I-PACE Business Edition. Die is gebaseerd op de S- of SE-uitvoering. Bovenop de standaarduitrusting is de Business Edition voorzien van DAB+, verwarmbare voorstoelen en premium vloermatten. De I-PACE Business Edition is – tijdelijk – verkrijgbaar vanaf € 73.900, - waarbij het klantvoordeel kan oplopen tot € 8.700,-

Scherpe leasetarieven

Zakelijk rijders profiteren van een scherpe netto bijtelling van € 299,- per maand en aantrekkelijke leasemogelijkheden. De operational leaseprijzen beginnen bij € 895,- per maand via Jaguar Fleet & Business (excl. BTW, op basis van 60 maanden / 20.000 km per jaar). De financial leaseprijzen beginnen bij € 599,- per maand via Jaguar Financial Services (excl. BTW, op basis van 60 maanden).

Laadpunt

Zowel bij operational lease via Jaguar Fleet & Business als Financial lease van Jaguar Financial Services is een laadpunt en installatie via Eneco bij de prijs inbegrepen. Bovendien kunnen klantenkiezen uit een conventioneel Alfen AC-laadpunt of – tegen meerprijs – voor de nieuwe Ecotap DC15-lader. Dit is het eerste DC-laadpunt voor thuisgebruik. De Ecotap DC15 heeft een laadvermogen van maximaal 15 kW en kan per uur tot 67 kilometer laden. In vergelijking met een standaard 3,7 kW laadpunt daalt de laadtijd van gemiddeld 27 uur naar 6 uur.