Hqdefault

The Pace: Armin van Buuren presenteert videoclip ‘Revolution’

Beesd, 23 juli 2019 – Armin van Buuren presenteert nu de nieuwe videoclip bij zijn nummer ‘Revolution’. In de video is een rol weggelegd voor de Jaguar I-PACE. De soundtrack van het dancenummer beleefde zijn première in april tijdens het exclusieve Jaguar The Pace-evenement voor een select gezelschap muziekliefhebbers. Het nummer is nu ook op single uitgebracht door Armada Music.

De Jaguar I-PACE inspireerde Van Buuren voor zijn dancenummer ‘Revolution’. De DJ waardeert de milieubewuste, innovatieve technologieën van de eerste volledig elektrische Jaguar. Het is dan ook niet vreemd dat hij zelf besloot om in de Jaguar I-PACE te gaan rijden. De titel van het nummer, dat hij samen met Luke Bond en zangeres Karra maakte, verwijst dan ook naar de Jaguar I-PACE. De auto is een revolutie voor het merk, dat de stap naar volledig elektrische modellen durft te nemen. Een filosofie die ook bij Armin van Buuren zelf past.

Jaguar The Pace

Armin van Buuren presenteerde ‘Revolution’ in april 2019 tijdens het exclusieve Jaguar The Pace-evenement in Amsterdam. Tijdens de door Jaguar georganiseerde experience in de A’DAM Toren waren tweehonderd gelukkige genodigden aanwezig om voor het eerst te dansen op ‘Revolution’. Met dit The Pace-evenement benadrukt Jaguar dat niet alleen het product zelf, maar ook de beleving eromheen van groot belang is.

Meest geremixte nummer ooit

Het is niet de eerste keer dat de Jaguar I-PACE bijdraagt aan de creativiteit van artiesten. In 2018 werkten Jaguar en de Britse-Kosovaarse singer-songwriter Dua Lipa al samen. Met behulp van speciaal ontwikkelde software en data van de Jaguar I-PACE werden bijzondere remixen van het nummer ‘Want To’ gemaakt. Dua Lipa riep daarbij fans op om zelf remixen te maken met de door Jaguar ontwikkelde technologie. Dat leidde tot een uniek record. Kort na de lancering in Amsterdam groeide ‘Want To’ uit tot het meest geremixte nummer ooit.

Bekijk de officiële videoclip

De videoclip van het nummer ‘Revolution’ van Armin van Buuren is hier te bekijken. Het nummer is uitgebracht door Armada Music.

I-PACE Business Edition

Jaguar zet het succes van de I-PACE voort met de I-PACE Business Edition gebaseerd op de S- of SE-uitvoering. Bovenop de standaarduitrusting is de Business Edition voorzien van o.a. DAB+ Audio, en verwarmbare voorstoelen. De I-PACE Business Edition is – tijdelijk – verkrijgbaar vanaf € 73.900, - waarbij het klantvoordeel kan oplopen tot € 8.700,-

Leasetarieven en laadpunt

Zakelijk rijders profiteren van een scherpe netto bijtelling van € 299,- per maand. De operational leaseprijzen beginnen bij € 895,- per maand via Jaguar Fleet & Business (excl. BTW, op basis van 60 maanden / 20.000 km per jaar). De financial leaseprijzen beginnen bij € 599,- per maand via Jaguar Financial Services (excl. BTW, op basis van 60 maanden).

Bij beide is nu ook een laadpunt en installatie via Eneco bij de prijs inbegrepen. Bovendien kunnen klantenkiezen uit een conventioneel Alfen AC-laadpunt of – tegen meerprijs – voor de nieuwe Ecotap DC15-lader. De Ecotap DC15 heeft een laadvermogen van maximaal 15 kW en kan per uur tot 67 kilometer laden waarmee de I-PACE in 6 uur volledig opgeladen kan worden.