338120 00 i pace golden steering wheel f0ff02 large 1573652302

Jaguar I-PACE bekroond tot beste SUV met 'Goldenes Lenkrad'

De volledig elektrische Jaguar I-PACE is in Duitsland bekroond met de prestigieuze ‘Goldenes Lenkrad’. Een deskundige jury van professionals uit de auto-industrie verkoos de I-PACE tot winnaar in de categorie ‘Beste SUV’.

Miljoenen lezers van het Duitse Bild am Sonntag, het automagazine Auto Bild en de zusterpublicaties in twintig Europese landen kozen in zeven categorieën de beste modellen. De 21 finalisten – drie per categorie – werden daarna door een deskundige jury, bestaande uit coureurs, journalisten en experts, aan de tand gevoeld op het Duitse Lausitzring-circuit. De auto’s werden beoordeeld op rijdynamiek, connectiviteit, design en total cost of ownership, waarna per categorie een winnaar van de ‘Goldenes Lenkrad’, ook wel het Gouden Stuurwiel, werd aangewezen.

Business Edition vanaf € 73.900,-.

De Jaguar I-PACE biedt een ultieme combinatie van prestaties, emissievrije aandrijving, verfijning en praktische inzetbaarheid. Het aantrekkelijke aanbod van de I-PACE wordt nog eens versterkt met de I-PACE Business Edition. Die is bovenop de royale standaarduitrusting van de S- en SE-uitvoering uitgerust met DAB+, verwarmbare voorstoelen en premium vloermatten, terwijl het voordeel oploopt tot € 8.700,-. De I-PACE Business Edition is verkrijgbaar vanaf € 73.900,-.

Zakelijk rijders profiteren van een scherpe netto bijtelling van € 299,- per maand en aantrekkelijke leasetarieven. Een operational leaseconstructie kan al vanaf € 895,- per maand via Jaguar Fleet & Business (excl. BTW, op basis van 60 mnd / 20.000 km/j). De financial leaseprijzen beginnen bij € 599,- per maand via Jaguar Financial Services (excl. BTW, op basis van 60 mnd).

Zowel bij operational lease via Jaguar Fleet & Business als financial lease via Jaguar Financial Services is een gratis installatie van een Eneco-laadpunt inbegrepen. Kijk voor meer informatie op https://www.jaguar.nl/offers-and-finance/i-pace-business-edition.html.