Jaguar Land Rover en Sergio Herman slaan handen ineen om kerstdiner extra cachet te geven

Jaguar Land Rover en topkok Sergio Herman zorgen alsnog voor een verrukkelijk kerstdiner.

Op dinsdag 14 juli 2020 opende Le Pristine (www.lepristine.com) zijn deuren in de Lange Gasthuisstraat 13 in Antwerpen, België. Het nieuwste restaurant van Sergio Herman is een plek waar fashion, food en design hand in hand gaan. Sergio Herman heeft behalve goed en lekker eten nog andere passies waaronder kunst, muziek en architectuur. Mooie auto’s passen ook in dat rijtje. Het is dan ook logisch dat de bekende topkok sinds jaar en dag trotse ambassadeur van Land Rover is.

Le Pristine, wat zoveel betekent als ‘zuiver en ongerept’, is een groot restaurant met een patio en een buitenterras en serveert gerechten van Zeeuwse grond met Italiaanse flair. Door de tweede lockdown vanwege de coronapandemie is het restaurant momenteel gesloten en aangewezen op take-away. Jaguar Land Rover wil Le Pristine graag ondersteunen door op donderdag 24 december geselecteerde dealers open te stellen als afhaalpunt voor het kerstmenu van Le Pristine.

Sergio Herman: “Dit is een fantastisch gebaar van Jaguar Land Rover, dankzij het dealernetwerk hebben wij de kans om meer mensen kennis te laten maken met de keuken van Le Pristine. Samen gaan we van deze uitzonderlijke kerst een heel bijzondere kerst maken!”

Marc Bienemann, Managing Director Jaguar Land Rover Benelux: “Jaguar Land Rover voelt zich vereerd met Sergio Herman als een van zijn ambassadeurs. Sergio is een topchef, een superondernemer en een fervente fan van Land Rover. In deze lastige tijden is het voor ons dan ook evident het team van Le Pristine te helpen waar we kunnen. Behalve het ervaren van onze geweldige Land Rover’s hebben onze klanten er meteen een extra reden bij om een bezoek te brengen aan een van de geselecteerde showrooms: een heerlijke maaltijd van een topchef om jezelf en naasten eens goed te verwennen. De geselecteerde dealers werken dan ook graag en met veel enthousiasme mee.”

Zeer smakelijk kerstmenu

Het verfijnde en zeer smakelijke kerstmenu van Le Pristine bestaat uit onderstaande gerechten en kan worden besteld voor € 95,- per persoon:

Tartaar zeebaars, gambero rosso, combava, artisjok

Aardappel, noordzeegarnaal, Zeeuwse mosselen, schorseneer, cider

Ragout van kreeft, ravioli van paddenstoelen/witte truffel/tallegio, dragon

Tarte tatin ananas, rum, karamel, vanille, Amalfi citroen

Gevuld kerstbrood Vlaamsch Broodhuys

Wie zijn of haar kerstdiner dat tikkeltje extra wil geven, kan tot en met zondag 20 december om 21:00 uur een bestelling plaatsen (Le Pristine X-MAS). Het team van Sergio Herman zorgt er vervolgens voor dat op donderdag 24 december op een nog te bevestigen tijdstip de box met het overheerlijke kerstmenu kan worden afgehaald in een van de volgende geselecteerde Jaguar Land Rover dealers:

Jaguar Land Rover Broekhuis Utrecht

Jaguar Land Rover RAC Dordrecht