Personele wijzigingen Jaguar Land Rover Nederland

In lijn met de nieuwe strategie ‘Reimagine’ ontwikkelt Jaguar Land Rover zich tot een duurzame en wendbare producent van ’s werelds meest begeerlijke, luxe voertuigen. Dat gaat gepaard met personele wijzigingen.

In februari 2021 kondigde Jaguar Land Rover de nieuwe toekomstplannen aan, waarmee het autoconcern invulling geeft aan de toekomst van modern luxury door design, met de nieuwe strategie ‘Reimagine’. Bovendien vormt de strategie een blauwdruk voor duurzaamheid, zowel voor het milieu als voor de samenleving. Zodoende wordt Jaguar Land Rover een meer wendbare producent van 's werelds meest begeerlijke, luxe voertuigen en services voor de meest veeleisende klanten. In lijn hiermee streeft de importeur van Jaguar Land Rover BeNeLux naar nog meer efficiency en kondigt de volgende personele wijzigingen aan.

Per 15 mei 2021 maakt Aldo van Troost de overstap naar de functie van Experiential Manager Jaguar Land Rover BeNelux. Op dezelfde datum start Valentijn Braam als Communications & PR Manager voor de twee merken voor de Nederlandse markt. Zowel Van Troost als Braam is afkomstig uit de eigen organisatie en beiden hebben ruime communicatie- én merkervaring.

Aldo van Troost – Experiential Manager Jaguar Land Rover BeNeLux

Aldo van Troost was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Jaguar en daarna PR Manager Jaguar Land Rover Nederland. Over zijn nieuwe functie zegt hij: “Het is mooi om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan voor deze twee iconische merken en om samen met de collega’s en retailers onze Customer Experiences naar een nog hoger niveau te brengen in de BeNeLux.”

Valentijn Braam – Communications & PR Manager Jaguar Land Rover Nederland

Valentijn Braam is in zijn nieuwe functie vanaf 15 mei 2021 verantwoordelijk voor de Communicatie en de PR voor Jaguar en Land Rover in Nederland. Braam daarover: “Door de functies van Communicatie en PR samen te voegen kunnen we de gehele communicatie voor de Nederlandse markt nog meer laten aansluiten en efficiënter maken.”

Valentijn Braam was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Land Rover en daarna Communications Manager Jaguar Land Rover Nederland.