Spannende achtervolging met Jaguar XF door Londen voor de première van No Time To Die

Om bij de langverwachte première van No Time To Die te zijn komt de nieuwe Jaguar XF terecht in een spannende achtervolging door Londen, terwijl Jaguar Racing Formula E-coureur Mitch Evans probeert om als een van de eersten de film te zien.

De achtervolging vol actie komt langs enkele van de meest iconische plekken in Londen, zoals de Shard, Tower Bridge, City Hall en Millennium Bridge. Achter het stuur van de XF R-Dynamic HSE in Santorini Black heeft Mitch niet in de gaten dat hij wordt achtervolgd door freerunner en parkouratleet Lynn Jung. De reden van de achtervolging? Zonder het te weten heeft Mitch zijn kaartjes voor de première verloren en Lynn is vastbesloten ze op tijd aan Mitch terug te geven.

De negen kilometer lange achtervolging begint in Laffone Street, vlakbij de Tower Bridge. Daarna vervolgt de route door de stad, terwijl Lynn met salto’s achter Mitch aan rent en springt. Mitch is ondertussen omgeven door de luxe, het comfort en de sereniteit van de XF, dankzij de Active Noise Cancellation en Cabin Air Ionisation-technologie.

Mitch krijgt niets mee van al het lawaai en de chaos van de stad om zich heen en focust zich op het rijden. Hij haalt alles uit de nauwkeurige, intuïtieve besturing van de XF en de responsieve, verfijnde prestaties van de 221 kW (300 pk) sterke Ingenium-motor. De actie komt tot een einde in de beroemde Baker Street, waar de kaartjes op spectaculaire wijze aan Mitch worden teruggegeven zodat hij eindelijk kan genieten van No Time To Die. Tijdens de race door de stad zien 007-fans enkele bekenden, zoals een XF vol kogelgaten, die een rol speelt in No Time To Die. Maar ook opvallende Jaguar modellen die in eerdere films zijn verschenen, zoals de C-X75 uit Spectre (2015) en de XKR Convertible uit Die Another Day (2002).

Anna Gallagher, Jaguar Brand Director, zegt: “The Jaguar XF is a car designed to tackle any journey with an unrivalled balance of luxury, comfort and refinement. Whether it’s a high-speed pursuit through twisting streets and piazzas of Matera where the car filmed it’s No Time To Die chase sequences, or the bustling streets of London – the XF really is a car for every occasion”.

Bekijk de Jaguar Londen-achtervolgingsvideo hier: https://youtu.be/VMhkkwwX9RM

De Jaguar XF sedan is leverbaar vanaf € 63.345. De XF Sportbrake is beschikbaar vanaf € 68.048. Stel hem online samen of boek een proefrit via www.jaguar.nl

Hqdefault