Jaguar XF maakt 007-debuut in No Time To Die

De Jaguar XF demonstreert zijn uitzonderlijke prestaties en opwindende rijdynamiek in spannende achtervolgingsscènes in de nieuwe James Bond-film No Time To Die.

In de film banen twee Jaguars XF sedan zich een weg door smalle, bochtige straatjes, over piazza’s en trappen in Matera, Zuid-Italië, in een achtervolging van James Bond. Beide XF’s zijn voorzien van Jaguar’s vierwielaandrijving met Intelligent Driveline Dynamics. Dat systeem zorgt voor ongelooflijk veel grip op gladde oppervlakken. De boeven in No Time To Die laten zien dat geen straatje te smal is en geen bocht te krap. De grotendeels uit aluminium opgebouwde, lichtgewicht carrosseriestructuur en het geavanceerde onderstelontwerp van de XF zorgen voor een uitzonderlijk goede handling en wendbaarheid, met buitengewoon rijcomfort en dito verfijning.

Chris Corbould, Special Effects en Action Vehicle Supervisor No Time To Die, zegt: “The Jaguar XF was an exciting choice for this high-intensity car sequence. We always look to push the boundaries to extreme limits in our stunts, and this extends to the capabilities of the vehicles too. There is no compromise with this particular scene. There were only inches to spare in the narrow alleyways and no margin for error, the XF shows its performance and driving dynamics.”

Anna Gallagher, Jaguar Brand Director, zegt: “The Jaguar XF is a car designed to tackle any journey with an unrivalled balance of luxury, comfort and refinement. Whether it’s a high-speed pursuit through twisting streets and piazzas of Southern Italy, where the car filmed it’s No Time To Die chase sequences, or the bustling streets of London – the XF really is a car for every occasion.”

No Time To Die is geregisseerd door Cary Joji Fukunaga en de hoofdrol wordt gespeeld door Daniel Craig, die voor de vijfde en laatste keer de rol van Ian Flemings James Bond 007 speelt. De film gaat op donderdag 30 september 2021 in Nederland in première. Bekijk hier beelden van achter de schermen op de set van No Time To Die.

De Jaguar XF sedan is in Nederland leverbaar vanaf € 63.345. De XF Sportbrake is leverbaar vanaf € 68.048. Stel hem online samen en boek een proefrit via www.jaguar.nl.

Hqdefault