Nieuwe PR Manager Jaguar Land Rover Nederland

Gewijzigde Structuur Marketing-Afdeling

02 OKTOBER 2013, BEESD | GEPUBLICEERD OP: 24 SEPTEMBER 2013
Per 1 oktober a.s. treedt Bas van der Wal in dienst bij Jaguar Land Rover Nederland in de nieuwe functie PR Manager Jaguar en Land Rover. De bundeling van de PR-taken voor beide merken in een nieuwe functie betekent een verdere professionalisering van de organisatie met een enkel aanspreekpunt voor de pers.

Dit stelt de huidige Communicatie & PR Managers,  Aldo van Troost voor Jaguar en Valentijn Braam voor Land Rover, in staat zich volledig te gaan concentreren op marketing en communicatie voor de respectievelijke merken.

Met deze nieuwe structuur bereidt Jaguar Land Rover Nederland zich voor op de ambitieuze groeiplannen van de onderneming. Zo is enerzijds het programma recent uitgebreid met de  Jaguar XF Sportbrake en de F-TYPE en zijn anderzijds nieuwe generaties van de Range Rover en Range Rover Sport geïntroduceerd; modellen die zich onderscheiden door uitstekende verkoopcijfers. Met de verdieping van de marketing- en communicatie-activiteiten kan de service naar klanten nog verder worden verbeterd.

Als nieuwe PR Manager brengt Bas van der Wal een ruime ervaring mee uit zijn eerdere functies bij onder andere Daimler Chrysler en Fiat Group.