STIJLVOL MAATWERK: NIEUWE OPTION PACKS VOOR JAGUAR XF

08 JANUARI 2014
Jaguar zet zijn campagnemotto: ‘Jaguar for the price of a car’ extra kracht bij met de introductie van drie ‘Option Packs’ voor de XF en XF Sportbrake. Daarmee is de toch al weldadige uitrusting van deze modellen naar eigen wens en inzicht uit te breiden. Het aantrekkelijke van de Option Packs zit hem om te beginnen in de inhoud. Die varieert van lederen bekleding en elektrische verstelbare stoelen (Comfort) via aerodynamische optimalisatie (Sport) tot en met een navigatiesysteem en Park Distance Control (Tech). Tweede pluspunt: de pakketten zijn aantrekkelijk geprijsd. Slim combineren kan een (bijtelling)voordeel van ruim € 5.000 opleveren.

STIJLVOL MAATWERK: NIEUWE OPTION PACKS FOR JAGUAR XF

• Nog meer ‘Jaguar for the price of a car’
  • Extra sportiviteit, comfort en hightech
  • Scherpe prijzen met gunstig bijtellingeffect

De sportief-elegante Jaguar XF(leverbaar vanaf € 51.900) beschikt over een zeer complete standaarduitrusting. Een achttraps automaat, Cruise Control, Bi-Xenon koplampen, LED dagrijverlichting, Automatic Climate Control en lichtmetalen velgen zijn altijd inbegrepen. Bij de XF Sportbrake zijn zelf nivellerende luchtvering achter, een achterklep met privacy glass, een dakspoiler en een oprolbare afdekhoes voor de bagageruimte ook ‘all inclusive’.

Comfort Pack: pure luxe

Om het interieur van de XF nog weldadiger te maken, is er nu het Comfort Pack. Dit omvat lederen bekleding, elektrisch verstelbare voorstoelen met verwarming, fosforblauwe sfeerverlichting en het Jaguar Smart Key System met keyless start én keyless entry. Het Comfortpack heeft een waarde van € 2.470. De Jaguar-dealer biedt het nu aan voor € 1.250.

Zichtbaar dynamisch: Sport Pack

Om het dynamische karakter van de XF en de ruime XF Sportbrake te accentueren, is er het Sport Pack bestaande uit het Aerodynamic Pack, dashboardafwerking in Piano Black, zwarte hemelbekleding (Jet) en aluminium sportpedalen. Ook de prijsstelling is sportief: het Sport Pack is er nu voor € 1.750 in plaats van € 3.300. Het klantvoordeel komt daarmee op € 1.550.

De luxe van hightech: Tech Pack

Het Tech Pack bestaat uit een navigatiesysteem, Bluetooth audio streaming en Park Distance Control voor en achter (met camera). Deze features maken elke reis (en aankomst) nog comfortabeler. Het Tech Pack is er nu voor € 2.000. Normaal bedraagt de prijs € 4.250. Dat betekent dus een voordeel van € 2.250.

De XF Option Packs zijn individueel of in combinatie met elkaar leverbaar. Klanten die ze alle drie bestellen, profiteren van een (bijtelling)voordeel van ruim € 5.000.