THE ADVENTURE DEN BOSCH BESTE JAGUAR DEALER 2013

31 JANUARI 2014
The Adventure in Den Bosch mag zich een jaar lang ‘Beste Jaguar dealer van Nederland’ noemen. The Adventure kwam als beste uit de bus bij de jaarlijkse competitie waarbij Jaguar dealers op een groot aantal criteria worden beoordeeld. Al deze punten hebben een ding gemeen: goede scores komen altijd ten goede aan de klant. Jaguar rijders weten zich niet alleen verzekerd van een topproduct, maar ook van een dienstverlening die daarmee volledig in de pas loopt.
  • Topscores op het gebied van Sales en After Sales
  • Klant profiteert van optimale dienstverlening
  • Beste Dealer award voor de tiende keer uitgereikt

De titel Beste Jaguar dealer van het jaar werd voor de 2e keer uitgereikt. De basis voor deze prijs is een onderlinge competitie van alle Nederlandse Jaguar dealers. Zij worden elk jaar intensief gevolgd op een groot aantal Sales- en After Sales-criteria. Dan gaat het onder meer over de productkennis van verkopers en de uitstraling van het pand en de showroom – ook praktische punten

als de beschikbaarheid van parkeerplaatsen worden meegewogen. Een ander belangrijk onderdeel is het probleemoplossend vermogen van de technici. Zo krijgen alle Jaguar dealers op hetzelfde moment een auto aangeboden waarin diverse storingen zijn ‘verstopt’. Snelheid en kwaliteit van werken zijn bij het oplossen hiervan de belangrijkste beoordelingscriteria. Alle punten waarop Jaguar dealers kunnen scoren hebben een ding gemeen: ze stellen de klant centraal.

Going the extra mile

De Beste Jaguar dealer van het Jaar verkiezing heeft zich ruimschoots bewezen. Hij wordt van harte ondersteund en gedragen door alle medewerkers van dealers en Jaguar Land Rover Nederland. Marc Bienemann, Algemeen directeur Jaguar Land Rover BeNeLux daarover: “ Wij merken dat deze competitie onze dealers sterk stimuleert om net die ene stap extra te zetten. Zoals ze in het Engels zeggen: ‘going the extra mile’. Dat geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze dienstverlening. De overwinning voor The Adventure is dik verdiend.”

The Adventure: Jaguar met ambities

Bij The Adventure werd verheugd gereageerd op de eervolle titel. Algemeen directeur Peet van Herpen daarover: “Wij gaan voor klanten die tevreden over ons zijn én hun waardering. Dat neemt niet weg dat we uitermate trots zijn op deze onderscheiding. Voor ons heeft hij nog eens extra betekenis omdat we het merk Jaguar nu precies vijf jaar voeren. Al onze medewerkers geven elke klant optimale aandacht en ze zetten zich in voor maximale service. Die persoonlijke touch is in onze optiek ook een belangrijke factor in de ambitieuze groeiplannen van het merk. Als snelst groeiende Jaguar dealer van het land zijn we vast van plan daar een substantiële bijdrage aan te leveren.”