Maximaal voordeel op populairste Jaguar van Nederland

09 APRIL 2014
De Jaguar XF met de 2,2-liter turbodieselmotor is het populairste XF-model van Nederland. Hij wordt doorgaans besteld met Option Packs: Comfort, Tech en Sport. Dit heeft Jaguar geïnspireerd tot een unieke actie: voor de XF worden deze drie Packs tijdelijk zonder meerprijs aangeboden. Dat betekent dat het XF-motto ‘A Jaguar for the price of a car’ nu in de overtreffende trap geldt. De XF 2.2 D mét de drie Packs is er – zo lang de voorraad strekt – al vanaf € 51.900. Oftewel: een klantvoordeel van meer dan € 10.000. En dat is ook te realiseren op andere XF (Sportbrake) modellen.
  • Populairste Jaguar van Nederland: XF 2.2 D met drie Option Packs
  • Tijdelijk: Sport-, Comfort- én Tech Pack zonder meerprijs
  • Klantvoordeel: tot ruim € 10.000

Het Tech Pack voor de Jaguar XF(normale meerprijs € 4.250) omvat het HDD-navigatiesysteem, Bluetooth-telefoonsysteem plus audio streaming en Park Distance Control voor en achter (met camera). Het Comfort Pack (reguliere meerprijs: € 2.470) bestaat uit lederen bekleding, elektrisch verstelbare voorstoelen met verwarming, fosforblauwe sfeerverlichting en het Jaguar Smart Key System met keyless start én keyless entry. Het Sport Pack ten slotte biedt het Aerodynamic Pack, dashboardafwerking in Piano Black, zwarte hemelbekleding (Jet) en aluminium sportpedalen (normale meerprijs € 3.300).

Beide maximaal: luxe en voordeel

Door de drie Packs te combineren, realiseren klanten naast een uitermate weldadig uitgeruste XF ook een voordeel van maar liefst € 10.020. En dan is het ook goed te weten dat alle luxe bovenop de toch al uitgebreide standaarduitrusting komt. Zo is een XF altijd voorzien van een achttraps automaat, Start/Stop-systeem, Cruise Control, Bi-Xenon verlichting (met schemersensor), LED dagrijverlichting, Automatic Climate Control en lichtmetalen velgen. Bij de XF Sportbrake zijn luchtvering achter, een achterklep met privacy glass, een dakspoiler en een oprolbare afdekhoes voor de bagageruimte ook inbegrepen.

Het rekenvoorbeeld

De Jaguar XF is er met de 120 kW/163 pk sterke turbodieselmotor én inclusief de drie Option Packs nu tijdelijk vanaf € 51.900 – normaal gesproken is dit de basisprijs zónder de Packs. Overigens worden de drie Packs ook voor andere XF-modellen tijdelijk zonder meerprijs aangeboden. Enige restrictie: het aantal beschikbare exemplaren is beperkt. Ten slotte nog een (extra) zakelijk verantwoord punt: de XF (met drie Packs) is te leasen vanaf € 999/mnd.