WK-koorts volgens Jaguar: The Mourinho Challenge

12 JUNI 2014
Samen met merkambassadeur Jose Mourinho start Jaguar een Europese campagne met de focus op hét voetbalevenement van deze zomer. Via www.mourinhochallenge.com, #MourinhoChallenge en de bijbehorende app kunnen Europese voetbalfans de uitslagen van alle wedstrijden van het kampioenschap in Brazilië voorspellen. Alle deelnemers gaan daarmee ook de strijd aan met topvoetbalcoach José Mourinho, ook wel bekend onder zijn bijnaam ‘The Special One’. De persoon van wie de voorspellingen het beste overeenkomen met die van Mourinho, wint drie maanden lang rijden in een Jaguar F-TYPE Coupé.
  • Portugese topcoach hét gezicht van spannende Europese voetbalgame
  • Deelnemers voorspellen uitslagen van hét voetbaltoernooi in Brazilië
  • Hoofdprijs: drie maanden rijden in de Jaguar F-TYPE Coupé

Deelnemen aan de Mourinho Challenge is eenvoudig. Voetbalkenners en -liefhebbers of zelfs bondscoaches in de dop vinden op www.mourinhochallenge.com alle informatie. Via deze site krijgen ze ook toegang tot de speciale app die het mogelijk maakt om overal en op elk gewenst moment de uitslag van een wedstrijd te voorspellen. Deelnemers gaan niet alleen de strijd met elkaar aan, maar ook met topvoetbalcoach én Jaguar merkambassadeur José Mourinho. Via de app kan de deelnemer altijd zien welke plaats hij/zij in de internationale ranking inneemt. Uiteraard is het ook mogelijk om vrienden uit te dagen voor deelname.

Mourinho coacht

De Portugese topcoach komt gedurende de campagne regelmatig in beeld. Voorafgaand aan elke voetbalwedstrijd die bij het toernooi in Brazilië wordt gespeeld, geeft hij een inspirerende quote af. Dat is belangrijk voor de deelnemers, want José Mourinho geldt als dé strategie-expert van ‘het spelletje’ – hij won grote prijzen met vrijwel alle clubs die hij trainde.

En de winnaar is…

De ranking van alle deelnemers wordt bepaald door de mate waarin hun voorspellingen overeenkomen met die van José Mourinho – net als bij het echte kampioenschap is het winnen van één wedstrijd niet voldoende, het gaat om het volledige toernooi. Degene die zich aan het einde van de rit heeft ontpopt als een kenner op Mourinho-niveau, wint een prachtige prijs: drie maanden gratis rijden in de auto waarin de topcoach ook rijdt: de Jaguar F-TYPE Coupé. Daarover heeft Mourinho nu al een uitgesproken mening: “De F-TYPE is één van de beste sportauto’s ter wereld!”

EINDE BERICHT

Noot voor de redactie: