Sportieve match: Paul Haarhuis en Jaguar

19 JUNI 2014
Paul Haarhuis is de nieuwe merkambassadeur van Jaguar in Nederland. Hij ondersteunt daarbij in het bijzonder het sportieve karakter van de XF Sportbrake. Paul is nog steeds actief in ‘het tenniswereldje’, onder meer als coach van het damesteam en door het verzorgen van clinics en demonstraties. Daarbij komt de Jaguar XF Sportbrake die hij gaat rijden perfect van pas: in deze extra ruime en veelzijdige XF kunnen wel zes tonnen tennisballen én Pauls complete tennisuitrusting mee.
  • Paul Haarhuis kiest Jaguar XF Sportbrake
  • Ruime en veelzijdige XF Sportbrake: perfecte balans tussen zakelijk en privé
  • Actieve samenwerking: toptennisser/coach versterkt sportieve merkimago

Paul Haarhuis vierde vooral met dubbelpartner Jacco Eltingh grote successen: samen wonnen ze alle Grand Slam-toernooien, waaronder Wimbledon en ze stonden lange tijd op nummer 1 in de wereldranking. Haarhuis, die nog steeds zeer actief betrokken is bij de tennissport voelt zich thuis bij Jaguar: “Het merk spreekt tot de verbeelding vanwege zijn sportieve historie. Bovendien vernieuwt en verjongt Jaguar – net als in de sport is dat dé manier om de top te bereiken en er te blijven.”

De witte XF Sportbrake: perfecte balans van zakelijk en privé

Als ambassadeur van het merk rijdt Haarhuis een XF Sportbrake 2.2 D in een echte tenniskleur: wit. Hij kreeg de auto officieel overhandigd tijdens het Topshelf Open, het ATP-grasbaantoernooi in Rosmalen, waarbij Jaguar Official Car Supplier is. Paul Haarhuis is enthousiast over zijn Jaguar XF Sportbrake: “Om te beginnen is deze Jaguar prachtig om te zien. Tijdens een test van een week heb ik ook ervaren dat hij fantastisch rijdt: de Jaguar XF Sportbrake heeft volop pit en is daarbij ook nog eens zeer zuinig. De enorme bagageruimte komt altijd goed van pas: als ik een clinic moet geven, neem ik naast mijn eigen uitrusting al snel zes tonnen tennisballen mee – die passen er probleemloos in. Ook voor ons gezin komt alle ruimte goed van pas. Bovendien is de XF Sportbrake zeer bereikbaar – hij biedt in alles een perfecte balans tussen zakelijk en privé!”

Samenwerking

Paul Haarhuis en Jaguar gaan op diverse fronten samenwerken. Zo behoort het verzorgen van lezingen en tennisclinics tot de mogelijkheden. Paul Haarhuis daarover: “Een samenwerking is net als topsport: je kunt pas succesvol zijn als je elkaar goed aanvoelt en bereid bent om samen voor het hoogst haalbare te gaan. Jaguar is daarbij een ideale partner.”