De innovatieve ondersteltechnologie van de nieuwe Jaguar XE

22 JULI 2014
Jaguar heeft een korte film uitgebracht waarin Nick Miller, Vehicle Programme Director voor de nieuwe Jaguar XE, iets vertelt over de belangrijkste kenmerken van de baanbrekende en innovatieve ondersteltechnologie van de auto.

Deze film volgt op de eerste bekendmaking van technische informatie over de auto, in een serie van vier technology previews die worden uitgebracht tijdens de introductieperiode van de nieuwe Jaguar XE.

In deze serie komen technologie, design en ontwikkeling van de Jaguar XE aan bod en wordt ook ingegaan op de geavanceerde aluminium architectuur, unieke bestuurder-ondersteunende systemen en nieuwe Ingenium motorenprogramma.

De film kan hieronder worden bekeken of worden gedownload via de volgende link: